Asistentka vedení společnosti s NJ

  Koordinace  Praha - Čakovice - koordinace  Smluvní

Jsme Globus, rodinná firma založená už v roce 1828. Jsme hrdí na to, co děláme. Zákazníkům nabízíme kvalitní zboží a vstřícnou obsluhu. Svým zaměstnancům jistotu a budoucnost. Vytváříme takové prostředí, aby se u nás dobře nakupovalo i pracovalo.

Hodila by se nám Asistentka vedení společnosti s plynulou znalostí němčiny, která bude součástí týmu asistentek vedení společnosti. Na této pozici budete zodpovědní za plánování kalendáře jednatele, organizaci schůzek a koordinaci aktivit v rámci oddělení. Vaším úkolem bude připravovat potřebné podklady, provádět zápisy ze schůzek a vést docházku svěřeních oddělení.

Budete organizovat týmové porady, kvartální týmové schůzky, spravovat agendu, tvořit pozvánky a zápisy, a spravovat obsah i strukturu intranetových stránek. Vaše role bude také zahrnovat správu docházkového systému, zajištění vybavení kanceláří a pracovních pomůcek a pravidelné reportování dat nadřízenému. Rovněž budete zajišťovat tlumočení a překlady, spravovat datovou schránku a zpracovávat faktury.

Úzce budete spolupracovat s vedením i jinými odděleními na zajištění hladkého průběhu všech procesů. Hledáme někoho, kdo má zkušenosti s administrativní prací, je pečlivý, organizovaný a umí efektivně řídit svůj čas. Nutností je znalost německého jazyka na profesionální úrovni.

Férová mzda a řada dalších benefitů
- smlouva na dobu neurčitou
- před Vánoci 13. mzda
- po 3 letech 25 dní dovolené
- příspěvek na penzijní pojištění 6.000,-/ročně
- příspěvek na stravování 100,- / den
- celoroční 15 % zaměstnanecká sleva
- služební automobil i k soukromým účelům
- možnost home office
- stabilizační kvartální odměna až 4 %


Fajn, že jste dočetl/a až jsem. Teď už jen stačí poslat nám svůj životopis.

Zaujala vás naše nabídka? Ozvěte se přes online formulář, telefonicky nebo klidně e-mailem.

Vyplnit online formulář

Proč vás nabídka zaujala? Prozraďte nám něco o sobě.

Ozvěte se napřímo

Michal Ouředník
Personální a mzdové oddělení

Jak probíhá výběrové řízení?

1

Zašlete nám vyplněný kontaktní formulář, připojit můžete i životopis.

2

Zavoláme vám a společně domluvíme termín setkání či další kroky.

3

Na přijímacím pohovoru vám představíme pozici a vysvětlíme, jak to u nás chodí.

4

Pokud budeme oboustranně spokojeni, domluvíme se na nástupu.

Co se u nás děje

Začtěte se do příběhů ze zákulisí Globusu.

Globus je pro mě korektní zaměstnavatel

Globus je pro mě korektní zaměstnavatel

Daniel Vorlíček je s Globusem od úplných začátků. Zažil dokonce, jak Globus koncem 90. let přebíral hypermarkety Pronto.

Číst dále3 minut čtení
Po práci trénuju basketbalové talenty

Po práci trénuju basketbalové talenty

Skladník olomouckého hypermarketu Karel Theuer nejdřív závodně plaval, pak se pustil do basketbalu a teď své zkušenosti předává dál a trénuje kluky do...

Číst dále1 minut čtení
Technologie nám pomáhají, ruční práci ale nenahradí

Technologie nám pomáhají, ruční práci ale nenahradí

Lubomír Hamřík strávil v kuchyni už desítky tisíc hodin. Teď už skoro pět let vede místní výrobu a pracuje jako šéfkuchař. Prozradil nám, jakou roli v...

Číst dále2 minut čtení